Кошик
633 відгуків
+380 (66) 975-37-41
вул. Маяковского, 23/3, 02230, Київ, Україна
Інтернет-магазин брендового взуття RARESHOP
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Усі товари можна повернути? На жаль, не всі. Крім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна: •тримери •апарати для гоління, епілятори, речі особистої гігієни Умови повернення габаритних товарів вказані у картках товару Умови повернення товарів належної якості: Товар належної якості, придбаний на RareShop, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання. Поверненню підлягає тільки новий товар, що не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду та споживчих характеристик безпеки пломб, ярликів, захисних плівок безпеки заводської маркування цілісності, непошкодженості та безпеки всіх елементів індивідуальної (заводської) упаковки. Для повернення товарів категорій електроніка та побутова техніка необхідно: заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки RareShop для уточнення деталей будь-яким зручним способом. Крім товару в повній комплектації додати гарантійний талон, а також всю товаросупровідну документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація та ін.) додати розрахунковий документ (фіскальний чек товару) З особливостями відмови від отримання товару по причині невідповідності замовленню або виявленню браку (дефекту, недоліку, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитись у розділі Доставка. Способи повернення товару у відділеннях "Нова Пошта" або кур'єром. Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) та умови відправлення визначає перевізник. При оформленні повернення оцінну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення. Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь-якої кур'єрської служби. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оцінювальну вартість товару, що повертається, необхідно вказувати рівній вартості, зазначеній у бланку замовлення. При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380669753741 Нова Пошта №117, м Київ, уточнювати у менеджера перед відправленням

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner